måndag 10 mars 2014

Varmt välkomna

Ska ni vara till min nya blogg. Har en längre tid tänkt jag ska börja blogga igen, så nu kör vi. Jag har många spännande projekt på gång så därför passar det perfekt att starta en blogg just nu. Ni kommer få följa med i skolan och i min vardag och se och läsa om vad jag håller på med. Ska försöka fota så mycket jag bara hinner och orkar, så förhoppningsvis får ni lite inspiration av denhär bloggen. Det är iallafall tanken :) Jag kommer även dela med mig av tidigare projekt, till största del genom fotografier då.

Kommentera gärna och ge ris och ros, på det sättet kan jag försöka utvecka mina uppdateringar så de faller er i smaken.  Hoppas att ni ska ha lite tålamod med mig så här i början, känner mig en aning rostig inom det här området, men jag hoppas maskineriet ska börja snurra på inom kort, så håll ut!

/ sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar