tisdag 24 mars 2015

Färgglatt till påsk

Väldigt mycket förlåt att jag inte hunnit blogga den senaste tiden. Skolarbete har tagit all min tid. För tillfället håller vi på med den sista(?) praktiska kursen. Där kommer vi göra en kollektion som vi sedan kommer ställa ut på Ateljé Torni i Vasa. Vernissagen kommer äga rum den 21.4, så dit är ni varmt välkomna!

Lite pyssel vid sidan om skolarbete måste man ju bara hinna med. Så ikväll sådde jag lite påskgräs som förhoppningsvis hinner bli klart i tid. Hittade gamla konservburkar i skåpet som jag har diskat ut och tänkt att kan komma till användning. Bra tänkt! Pimpade dem med lite presentpapper och vips, var de hur snygga som helst. Presentpappret jag har använt kommer från Lagerhaus, men har man inte presentpapper hemma kan man mycket väl måla eget på vanligt ritpapper.




1 kommentar: